Join Now
Go to Blackeyedpeas.com Go to Fergie.com Go to Will-i-am.com
Login: Remember me
Avatar

ditzybrunette

Member since: July 28, 2006
Last visit: March 14, 2008
Name: Emily
Gender: Female
Age: 23
Location: Peabody (Kansas)
Country: United States
Fav. BEP: Fergie
Fav. Song: Hey Mama
Fav. Video: Don't Phunk with my Heart
Send a private message
Add to buddylist
myPROFILE myWEBSITE myEMAIL myGALLERY myJOURNAL myFAVORITES myBUDDIES

Latest Journal Entry

so i'm like really sad...

category: Anything | December 6 | @136 | comments comments(1)

this just in...my life sucks! and apparently so do my friends' lives too! gah we should just like go and party...or maybe just watch depressing movies while eating icecream after listening to sad songs. either one would work. i really need to get out of this house, or even better, this town! its a frickin disaster waiting to happen, i swear.


RaNdOmNeSs
category: Anything
comments comments(0)
added on: 11/22 @117
read more...
hmm....
category: Anything
comments comments(0)
added on: 09/23 @244
read more...
So yeah...
category: Anything
comments comments(0)
added on: 08/08 @105
read more...

myGALLERY

Latest additions


messin around

messin around

Published on: 08/29/2007

Slow Dance

Slow Dance

Published on: 05/09/2007

me

me

Published on: 02/25/2007

Latest Member Comments

emzi91
12/26/07 @452
Avatar
merry xmas!!
mariomac1992
07/05/07 @146
Avatar
OoO LonG time nO taLkinG !!! Hit Me Back jejeje !! xD !! oOo my GOD I'm WorrieD BecAuzE i ThinK U're EmO !! xD !!
emzi91
05/16/07 @401
Avatar
lol of course
emzi91
05/14/07 @388
Avatar
lol i think it is a stpid and pointless holiday dreamt up to boost flower sales and chocolate sales after valentines day
emzi91
05/13/07 @418
Avatar
nothing really just missing my bf and hating mother's day as a holiday
emzi91
05/13/07 @406
Avatar
hey wats up?

Post comment





To post comments you need to be logged in

If you're not a registered member, click here to sign up.




Profile



Member name:
   ditzybrunette
Full Name:
  Emily
Gender:
  Female
Age:
  23
Country:
  United States

Actions:
send email Send ditzybrunette an email
view profile View ditzybrunette's profile

idk

hmmm...about me...welpz...im purty good in school...but my lil dark side comes out every once in a while.
umm...i REALLY dont like drama cuz its retarded well in my school.
i cant wait til i can get out of my town...it drives me insane!
i luv all my buddies...specially my partner-in-crime/detention buddy lol. shes been my bff since idk how long.
and my emo picture takin buddy.
and my cheer gal.
and my loserface!
im a freshman in high school.
and ive done some pretty stupid stuff in the last few months that i dont really wanna talk about.
the past is the past.
will.i.am / AM / i / UMG
Produced by Brothers in art